TIGHGT/SLIM/FIT

Publicerat klockan: 17:56:38 den 2012-01-27
REEBOK REALFLEX TRANSITION M GREY   / LIGHT TURQUISE
Sjukt snygga löparskor!


Jag är så grymt taggad på att börja träna! Det här har nog varit det längsta uppehållet jag haft i mitt liv på grund av att jag varit sjuk så länge, men det har fått mig att inse att jag verkligen saknar det. Jag saknar att ta ut mig, känna kicken, bli bättre, slänga på mig snygga, tighta träningskläder och ett par schyssta löparskor, få upp pulsen och svettas lite grann.

Jag är helt för att följa sitt hjärta, flow och instinkter - och mina säger mig att detta kommer hålla. Jag har ett grymt mål (springa midnattsloppet) och många i mina innersta krets som är riktiga inspirationskällor. Rilla, som utbildar sig till träningskonsulent på Bosön, ska hjälpa mig kirra ett träningsupplägg. Lite rutin och någon som har lite koll mig känns rätt. Den hälsosamma kosten brukar komma automatiskt i samband med träningen, jag känner inte för att äta onyttigt hela tiden när jag tränar och håller på.

Tre ord har jag gett honom som jag vill uppnå; TIGHT, SLIM, FIT. Och sen var det ju det där med att klara av att springa en mil i augusti...

Vill bara springa och köpa ett par nya löpardojjor, tights och toppar med en gång! (Lite motivation och att känna sig snygg har ju aldrig skadat...) PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0