Yoga & saknad

Publicerat klockan: 22:32:35 den 2010-05-24



Jag kom minsann iväg på yogan och ni ska bara veta hur bra det känns i kroppen! Ett hett tips om ni vill komma iväg till gymmet men har noll lust, hoppa i träningskläderna ett bra tag innan, då blir det svårare att dra sig ur. Har man ändå satt på sig träningskläderna kan man lika gärna gå till gymmet.

Jag kände nästan att jag blev belönad när mamma hade sushi till mig när jag kom hem. Even better!

Och by the way: Jag saknar min lillebror tokmycket! Han är i det finniga landet i öst och representerar Sverige i Nordiska Skolspelen. You go broe! <3 (Så nu när han inte är här och jag inte kan busa med honom ska jag reta gallfeber på honom genom att sova i hans säng!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0