För inspirationen vidare

Publicerat klockan: 11:53:27 den 2010-07-03
nike0
Framför Kuknästornet, nej ursäkta, Kaknästornet.  

Oj då. Halkade in på Gynnings blogg och ett inlägg där hon blivit plåtad för ett sportmagasin. Hon har tränat med en PT under det gångna året - så vad skriver hon?

"Jag hoppas verkligen att ni som läser min blogg blir inspirerade till att börja springa eller träna själva. Man mår så sjukt mycket bättre, och så blir man ju snyggare oxå och lever aslänge gör man oxå."

Människan ger mig inget annat val än att gå ut och träna idag, annars drabbas man väl av dåligt samvete, och det är en åkomma man helst vill slippa. Men var hon verkligen tvungen att skriva så just idag, på årets varmaste dag? Jag kommer svettas ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0