Rivstarta träningen!

Publicerat klockan: 22:00:09 den 2010-01-05



Nyårslöften är inte min grej. Att sätta upp tuffa mål är mer min melodi. Som ni såg tidigare var "Träna regelbundet" en av dem. Här kommer lite tips till hur både ni och jag rivstartar det nya året!


- Sitt ner och fundera över vilken träningsform som passar dig bäst. Dans, jogging, gymmet, yoga...?

- Schemalägg din träning. Men ta inte vatten över huvudet; träning ska ju fortfarande vara kul!

- Var envis som en åsna och ge inte upp i första taget! Det tar ett tag innan kroppen vant sig vid den nya livsstilen.

- Har du kört ett tag ch det ändå inte känns rätt? Testa något nytt!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag har fasiken läget under kontroll! feels awesome! haha, ja jag kan veeeerkligen tänka mig det. Blire nå camp america darlin'?

2010-01-05 @ 23:46:55
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0