Som jag vill

Publicerat klockan: 13:43:38 den 2010-08-18



Igår kväll var jag lite nere så jag kom i säng ganska sent, vilket resulterade i att jag vaknade sent idag. Underbart att sova så länge man behöver, halvsömnigt titta på klockan, hoppa i träningskläderna, snöra på sig löpardojorna och ge sig ut i den friska naturen. Känna varenda muskel i kroppen, känna värmen öka, människor gå förbi, fly från tankarna... Väldigt bra start på dagen måste jag säga.

Kom hem, strechade och tog en dusch. Sedan blev det efter-träning-frukost. Världens powersmoothie (med massor av frukt, juice och proteinpulver) och knäckebröd.

Har en massa att ta itu med idag. Det enda jag vill göra är att lägga mig på gräset och stirra upp i himlen. Kanske läsa en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0