Nu tar jag tag i träningen!

Publicerat klockan: 14:43:57 den 2009-09-04


Jag var inne och kollade på Sats hemsida oh såg att de har lagt till en massa nya och roliga klasser nu till hösten! Måste såklart pröva! Har inte blivit så mycket träning för mig i sommar, så nu är jag taggad till tusen att starta igång ordentligt, från och med nästa vecka! Har bokat in mig på massa roliga grejer två veckor framåt, som jag skrivit in i kalendern i mobilen och med bläck i min filofax, så det finns inte en chans i hela universum att jag tänker skippa ett pass! Ska bli så kul! Hör här bara: bootcamp, advanced yoga, afrodans, aerobic, shape, core och box - hur kul låter inte det?! Satsar på att bli frisk i helgen så ingenting kan stoppa mig nästa vecka! Yihah, watch out, here I come!

Kommentarer
Postat av: matilda

JAG SKA OCKSÅ FIXA KORT PÅ SATS SÅ VI KAN TRÄNA TILLSAMMANS :D oj caps orkar inte skriva om ;)

2009-09-04 @ 18:46:16
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0