Testa denna grymma workout!

Publicerat klockan: 21:04:22 den 2009-08-04

Hade tänkt att träna idag, men eftersom jag fick så ont i ryggen nöjde jag mig med att skriva en grym workout som jag tänker köra så fort jag inte är in pain något mer! Orkar inte förklara vad allting är, så om ni är intresserade och inte förstår någonting är det bara att fråga! Det enda ni behöver är en pilatesboll eller en mindre boll om ni vill det, typ fotboll och ett elastiskt band! God träning!

Ps. Jag kör oftast 3x12 på alla övningar! För övrigt är det bra att värma upp innan! Cykla, hoppa hopprep, powerwalka eller liknande.

RYGG:
Rygglyft
Kissande hunden - stående/liggande
Plankan

BEN:
Väggboll
Elastiskt band (framåt, bakåt, sidan)
Crawla på golvet

RUMPA:
Kissande hunden med spark
Jucka mot Gud
Lyft benet stående (fram, bak, sidan)

MAGE:
Crunches på boll - raka + sneda
Fällkniv med böjda ben
Inkast med boll (liggandes) eller benkast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0