Pilatesklass!

Publicerat klockan: 16:23:40 den 2008-09-22
Klockan 17:30 idag är det dags för ett nytt pilatespass. Ska bli superkul! Och intressant, eftersom min personliga tränare är tränaren! Jag är supersugen på att träna igen! Fick jag som jag ville skulle jag vilja spendera flera timmar i gymmet och inte ha några skador i knät. Det är ju bara så kul! Att gå till gymmet räknas, för mig, som min egna tid. Tid då jag får göra vad jag vill, koppla av och bara tänka på mig själv. Alla behöver lite sådan tid i vardagen för att kunna må bra. Att ta ett bad, träna, titta på en film...

Träningsväskan är redan packad, nu jag ska planera vilka saker jag behöver prioritera i veckan. Läxor, egen tid, träningar, redovisningar och så vidare. Ha en fortsatt bra måndag!


Kändisarna gillar också att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0