Hurtbulle där!

Publicerat klockan: 19:03:55 den 2008-09-23

Man måste ju bara ut när det har varit toppenväde hela dagen!



Nej, nu fick jag ett litet ryck här! Jag läste i en artikel att man ska komma ut mer i solen, av massa olika anledningar, så det är precis vad jag tänker göra! Dessutom läste jag på Ebba von Sydows blogg att hon tänkte försöka komma ut på en powerwalk innan det blev för sent. Jag skulle bli glad (inte egentligen) om det visade sig att jag kom ut på en liten walk ikväll och inte hon. Alltså: ut på en liten powerwalk!

Senare blir det middag och lite plugg! Ha en underbar tisdagskväll! Och glöm för Guds skull inte att vara effektiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0