Uppladdning

Publicerat klockan: 11:39:15 den 2008-10-04


God förmiddag alla underbara!
Den här dagen ser jag fram emot! Inte nog med att jag är ledig, det är min dag och ingen annan än jag bestämmer hur den kommer se ut! Kom ihåg det alla; bara ni bestämmer hur era liv ska se ut!
Vaknade imorse med ett himla sug över att gå och styrketräna på Sats. Jag hade gentligen tänkt att delta i morgonens pilates-klass, men jag kände efter veckan som gått att jag behövde lite sömn, så det blir styrketräning istället. Ska bli grymt kul! Jag gillar verkligen passet som jag har fått upplagd av min personliga tränare Camilla, det är verkligen kul att träna nu! Ett extra plus bli ju för att jag kan bada bastu efteråt. Dags att mjuka upp musklerna lite, eller vad säger ni?

Har laddat med en MVG+ frukost idag! Blåbär/banan yoghurt med massa olika frukter och kanel i, leverpastejsmacka, äggmacka och apelsinjuice. Efter en sådan frukost kan inte mycket gå fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0