Extra kul idag!

Publicerat klockan: 17:20:26 den 2008-10-01

Idag har jag en träningskompis med mig!


Då var det strax dags för mig att åka iväg till dagens yoga-klass på Sats. Ska bli extra kul idag, eftersom jag kommer träna tillsammans med Sofie! Vi gick i samma klass under låg- och medelstadiet och har egentligen inte setts sedan dess, men så för bara några veckor sedan sågs vi på bussen. Fick då reda på att hon tränade på Sats, hon med. Jag tyckte att det skulle vara en idé att träna tillsammans någon gång i veckan, så idag besannar vi denna tanke! Kul va?! Nej allvarligt, nu måste jag skynda mig! Ska hinna packa träningsbagen och äta omelett till middag innan jag rusar iväg! Take care så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0