Är jag en ny Maria Sharapova?

Publicerat klockan: 17:23:10 den 2008-03-20

Har precis kommit hem från skolan. Teateruppvisningen var grym! Vad jag skrattade! Allt är filmat, så det ska bli riktigt kul att se det sen i skolan efter påsklovet.

Nu är det officiellt sett påsklov för mig! Det känns jättebra, även om det bara står jobb och bortbjudningar på schemat! Nu för tiden är det ruskigt skönt att få lov lite då och då från skolan. Det behövs verkligen!

Jennifer och jag susade som sagt runt på stan tidigare i eftermiddags. Jag hittade ett till par solglasögon, så nu känner jag det är dags att lägga upp bilder på dem! De kommer senare ikväll. Nu ska jag nämligen försöka hinna med bussen som tar mig till tennisträningen! Är jag på väg att bli den nya Maria Sharapova kanske? Önska mig lycka till!

Ps. Jag köpte ett superfint mörklila nagellack också! Det ska penslas på ikväll! Nej, nu MÅSTE jag verkligen rusa!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad skönt med påsklov... Nu får man vila ut ordentligt! :)

Glad påsk!

2008-03-20 @ 18:04:50
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Frannie

Tennis låter som en kul grej :D men jag tycker att racketena är så tunga och när det går på TV är det inte så kul att kolla på. Men jag kan tänka mej att det är kul att spela, och hälsosamt är det ju alltid! Ha nu ett jätteskönt påsklov

2008-03-20 @ 18:35:31
URL: http://franniefrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0