Morgonpromenad

Publicerat klockan: 11:39:38 den 2008-06-09



God morgon/ God förmiddag! Igår gick jag och la mig vid elva (!) så jag vaknade riktigt tidigt idag, runt åtta, halv nio! Riktigt härligt! I  korta pyjamasbyxor (nästan som hotpants), linne och hoddie gick jag ut på en liten morgonpromenad innan frukost. Det var inte många uppe; bara några skolkids och två som var ute och rastade sina hundar.

Hur är det med er? Jag rör helt på mig lite lätt innan frukost. Äterjag frukost först blir jag seg och tänker "jag ska bara", vilket slutar i att jag inte får i mig någon träning! No good! För mig är det perfekt att starta dagen med en promenad eller pilatespass - då vaknar jag ordenkligt! Nu när det dessutom är sommarlov för min del har jag oftast tid att komma iväg på morgonen! Skit i nyårslöften! Mitt sommmarlöfte blir att röra på mig lite varje dag! Antar ni utmaningen?

Nu tänkte jag byta om till bikini och få i mig lunch och solljus! Eventuellt ska jag åka och handla diverse grejer lite senare idag, men det är inget måste! Idag blir en härlig soft dag, sedan full rulle kanelbulle resten av veckan!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

skönt med morgon promenad!

2008-06-09 @ 19:34:32
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ja precis görskönt väder:D men nu börjar det bli lite kallare. jag jobbar på ur&penn om du vet? säljer smycken och klockor och lagar även klockor:D vad gör du själv? jag såg hairspray! den va bra tycker jag, gillar musikaler. ha det bra:)

2008-06-09 @ 22:26:50
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0