Pilatesträning!

Publicerat klockan: 10:49:26 den 2008-07-04
Igår kväll innan jag gick och la mig kände jag att det verkligen var dags för lite träning. Så idag tog jag fram min rosa pilatesmatta och körde ett pass. Känns riktigt bra nu efteråt. Om man kör varje övning riktigt ordenkligt kan passen vara ganska intensiva, men pilates är inte någon konditionsträning, utan man jobbar snarare på att bli flexiblare, rörligare och hitta lugnet och rätt andning under träningen (vilket inte är helt lätt!).
Har precis ätit en ruggigt bra frukost. Fruktsallad, fullkornsmacka med leverpastej och tomat, vaniljfil från Valio, apelsinjuice och islatte. Jag tog ganska lite av allting och är alldeles lagom mätt nu.


Grundaren till pilates - Joseph Pilates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0