Mot flygplatsen, äventyr och Milano

Publicerat klockan: 23:27:58 den 2012-05-31

Inte för att vara sån, men det känns så fantastiskt bra att resa till Milano, läget kunde inte vara mer perfekt! ;)

Resväskan är packad. Har hunnit med två tvättar, middag ute och packat klart. Löpträningen blev dock lidande, men det får jag ta igen på hotellets gym i helgen.

Från början var det tänkt att Alex och jag skulle ta taxi både till flygplatsen och hem, eftersom vi landar så dumma tider, men först ville hennes pappa hämta oss när vi landar mitt i natten, och sen var min pojkvän helt underbar och frågade om han inte kunde skjutsa oss till flygplasten - vi snackar tiiidig morgon. Min fina grabb!

Saken är biff! Är taggad inför morgondagens jobb, studentfirande/middag, hämta resväskan hemma hos mig och sen mysa med gosgubben innan vi sover och ger oss iväg. Mot flygplatsen. Mot Milano. Mot nya äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0