Wreck this book

Publicerat klockan: 09:06:26 den 2012-03-25

Efter utgång, lite sömn och mördarpass på gymmet, var jag helt slut igår kväll. Jag somnade vid halv 10 - på en lördagskväll. Men det måste behövts, eftersom jag sov i 11,5 timme. Känner mig som en helt ny människa. Däremot har jag lite ont i halsen, vad det nu ska betyda.

När min dude var i London, hittade han bl.a. boken ni ser i bild. "Wreck this book". På varje sida finns det små uppdrag som man ska utföra som i slutändan fullständigt förstör boken. Typ "knyt ett rep runt den och släpa den efter dig på en promenad", eller "riv ut den här sidan och tugga på den - men svälj den inte". Gulleplutten tycker att jag, som är en kreativ person, behöver detta. Satte igång lite smått igår och kreativiteten började verkligen flöda, vill bara kasta mig över den. Och komma till gymmet idag.


Kommentarer
Postat av: Ida Vernersson

låter vansinnigt och väldigt spännande! Har en kreativ ide också. måste sätta den i vatten snart. Funderar på att börja göra smycken. Galna, färgglada, kreativa, vad-var-det-där, wow-smycken. Ida-smycken :) nu har jag berättat för någon så nu måste det följas upp. Oh my. Tänk vad en lång promenad och solsken kan göra för sinnet. Crazy good gummisnodd. Ja jag är lite speedad. Kan man få överdos av sol? Puuuuss!

2012-03-25 @ 21:38:30
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0