Ut ur den komfortabla zonen

Publicerat klockan: 08:42:31 den 2012-03-13


Igår efter ordinarie arbetstid hade vi affärsplanering med min avdelning. Jag, chefen, chefens chef och åtta kollegor. Först en timmes redovisning, sen delades vi upp i de grupper vi faktiskt arbetar i och brainstormade. Vi kom fram till en hel del bra saker för utvecklingen och jag hade, trots att jag är relativt ny, lite att komma med. Var hemma strax efter halv nio, duschade och stupade sen i säng.

Det senaste halvåret har man till 99,99 % kunnat finna mig i ett par brallor och en topp, men idag går jag ut ur den komfortabla zonen i en klänning. Gillar den här beige historian, kanske ska leta efter fler jobbklänningar i vår...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0