Sky Bar & Solidaritet

Publicerat klockan: 19:24:43 den 2012-03-24



Utgång igår. Ida och jag catchade upp på Sky Bar. 9:e våningen på Scandic vid Centralstation. Toppenfin utsikt över Stockholm, så nära man kan komma New Yorks svindlande höga skyskrapor. Hedvig, Alexandra och Jenny anslöt. Vi tog oss till Solidaritet, där även Petra och födelsedagsbarnet Dana med entourage joinade. Hade en riktigt trevlig kväll, uppförde mig som en sån där riktig dansbjörn. Ni vet när man skiter fullständigt i att det ska se bra ut och bara kör och gör det kroppen vill göra. Det är frihet för mig.

Avslutade med en bamsekorv vid korvmojjen precis runt hörnet till Collage. Taxi hem till duden, hur underbart är det inte att krypa ner under täcket och pussa på någon som får hjärtat att hoppa över ett par hjärslag?

Fick under kvällen även reda på att super-Ida flyttar tillbaka till London i maj. Temat för veckan har varit "man saknar någon mer när den är längre ifrån och det är svårare att ses". Gäller även i detta fall. Har lite ont i hjärtat. Min fina norrländska. Vem ska nu lära mig mer om Stockholm än vad jag själv kan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0