A little red rose

Publicerat klockan: 22:38:58 den 2012-03-08

Det känns så b att låta klyschig, men vad ska jag annars säga förutom att jag är lycklig? Jag har aldrig riktigt skrivit om mina förhållanden, känner att det är den sortens relation jag vill skydda och hålla privat. Jag är personlig här, inte privat. Oftast inte i alla fall. Men idag så kände jag att jag ville dela med mig, jag är glad och harmonisk. På alla möjliga olika nivåer är jag på ett bra ställe nu. Jag är frisk, har fantastiska vänner, underbar familj och en dude som får mig att känna mig som en borttappad liten hundvalp när han är bortrest. Sitter och tittar på det lilla röda spektaklet jag fick igår och hela kroppen bubblar över av känslor. Det är vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0