Välj sida

Publicerat klockan: 22:08:33 den 2012-01-28


Oj oj, vad hände nu? Fick värsta peppen -för allt! Nu äntligen börjar halshelvetet lida mot sitt slut. Jag kommer ALDRIG någonsin mer i hela mitt liv få varken halsfluss eller halsböld - hur fantastiskt är inte det?! Bortsett från influensa är halsfluss i princip det enda jag varit sjuk med i hela mitt liv, och nu, aldrig mer. Aldrig, aldrig mer! Vilken känsla!

Mina nya löparskor och träningskläder ligger bredvid mig och längtar efter att bli använda. Jag är helt förälskad i min vita iPhone 4S, ska pierca örat och kirra en ny tatuering. Jag ska tillbaka till jobbet på måndag och träffa alla kollegor. Ellen har nyligen tagit körkort, Alexandra och Andreas kommer hem från semestern snart, jag ska till London om två helger och snart är det dags för vår. Våren gör mig helt lycklig, det betyder nästan sommar, mer sol och värme. Blir helt pirrig i kroppen av bara tanken på ballerinas, jeansjacka och skinnjacka. Kanske ett par solbrills också.

Komma igång med träningen, tagga inför midnattsloppet, semester, utvecklas på jobbet, alla möjligheter som ligger orörda framför mig... Man kan se livet på två sätt; antingen på ett positivt eller negativt sätt. Läser Zlatan-boken nu. Han pratar mycket om att han aldrig någonsin vill ha ett tomt kylskåp. Vårt kylskåp hemma är aldrig tomt, bara en sån sak!

Det var bara det jag ville säga. Välj sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0