NYE

Publicerat klockan: 19:29:39 den 2012-01-03

Det blev en nyårsafton jag sent ska glömma. Ellen och jag gjorde oss i ordning för att sedan bege oss hem till Rilla, varpå vi åkte till Andreas, där partajet skulle äga rum. Det var damen, jag och en hel drös man grabz, alla uppklädda och fina.

Trerättersmiddag, drinkar, shots, vin, öl och champagne + världens skrattfest. Jag som varit så sjuk senaste tiden njöt till tusen. Efter middagen kom det fler gäster, alla iklädda sitt bästa partyhumör. Vid 12 slaget gick vi ner för att spana in fyrverkerierna. 10, 9, 8... Gott nytt år!!!

Festen fortsatte ändå fram till hockeyn. Jag försökte hålla ögonen öppna så länge jag bara kunde, men sömnen tog emot mig med öppna armar och jag somnade i soffan.

Mådde motsatsen till prinsessa dagen efter, men vad ska man säga? Det var det värt? Happy New Year folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0