Celebration time!

Publicerat klockan: 11:13:38 den 2012-01-24

Trots att jag mår för jävla dåligt (idag med, tur att man bara behöver operera bort halsmandlarna en gång i sitt liv...) så finns det två saker som gör mig stormglad idag.

1. Min underbara gosfia Alex åker till Thailand i två veckor idag! Totalt sett kommer vi inte ses på typ en månad, jag går nästan sönder vad ledsen jag blir, MEN, rackarungen förtjänar verkligen lite ledighet och värme. Själva anledningen till varför hon åker gör mig lite lurifaxigt glad också... :)

2. Ellen klarade teorin och, i skrivande stund, sin uppkörning! KÖRKORT!!! Inte ett dugg förvånad och mäkta stolt, you go girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0