Blogger books

Publicerat klockan: 21:47:28 den 2012-01-03

Under julen läste jag ut Carolina Gynnings "Laura flickan från havet". Världens sämsta intro, men jag fortsatte ösa och blev helt hooked. Samma med titeln; jag tyckte den var tråkig och fångade inte alls mitt intresse, men efter att ha avslutat den absolut sista meningen var det självklart att det var just det boken skulle heta och ingenting annat. Lite lik chic lit, fast mer story kring det hela.

Sedan har jag nyligen påbörjat Sofi Fahrmans senaste bok "Elsas hemlighet". Återigen, titeln gör mig irriterad, men kanske även den överraskar? Har verkligen gillar hennes två tidigare böcker. Den första läste jag i en solstol i Thailand, den andra på stranden i Californien. Ska bli spännande att se om även denna lever upp till mina förväntningar.

LÄS! Man blir smart av det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Precis de två böckerna fick jag i födelsedagspresent och läste ut Elsas hemlighet under jullovet. Den var grym! Svår att sluta läsa, precis som med de tidigare böckerna av henne ;). Ska bli roligt att läsa Gynnings bok, får se när jag kommer till skott :). Hoppas allt är fint med dig och hoppas vi ses snart :D!

2012-01-05 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0