Vad är det här?

Publicerat klockan: 14:38:41 den 2012-02-05

London nästa helg. Sophie har meddelat att en Valentine's present väntar på mig, så jag kände att jag behövde kirra någonting till bönan. Bara hennes födelsedagspresent kvar nu!

Svängde förbi en smyckesbutik, vad jag hittade ser ni på bilderna. Sjukt söt butiksbiträde; när han scannar in doughnuten frågar han "Eeeh, vad är det här?" Jag fnissar ihjäl mig inombords, men jag kan ju inte göra bort killen och skratta rakt ut, när han är så cool och faktiskt frågar. "Man fäster den i hästsvansen och trär håret runt den, så blir det som en maffig och snyggt gjord knut" svarade jag. Han såg nöjd ut med det svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0