Lilla vem?

Publicerat klockan: 19:19:24 den 2012-02-03

På grund av det underbara vädret (var vänlig notera ironin) kom jag lite senare än planerat till jobbet idag. I 40 minuter fick jag stå och vänta i kylan, roligare saker kan man ha för sig!

Kommer till jobbet, av med dunjacka, vinterskor och hela köret. Ett par minuter senare dyker det upp ett mail i gruppmailen, skickat av en kollega. Ämne: har Julia en ny frisyr idag? Bifogad fil: bild på LILLA MY.

Detta tyckte gruppen var fantastiskt roligt, eftersom jag dagen till ära hade slängt ihop en knut på huvudet. Fick även höra att det matchade mitt humör alldeles utomordentligt, vilket jag bitskt dementerade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0