I give up!

Publicerat klockan: 10:41:54 den 2012-02-05

Kom hem sent från Ellen igår, så jag gosade in mig under duntäcket ännu senare. Mobilen dog, så jag laddade den och tänkte inte på att ställa den på ljudlöst läge innan jag somnade.

Tidigt på morgonen väcks jag av ett sms från en vän som är i Thailand - och kan såklart inte somna om. Gick upp och åt frukost, sedan tillbaka till sängen för att somna om, vilket inte gick något vidare. Håller på att bryta ihop vad trött jag är nu.

Igår vaknade jag av mig själv, tidigt. Kunde inte somna om. Häromdagen ringer Dennis, fyra på morgonen. Tänkte först svara, men så såg jag var klockan var och blev skitlack. (Frågade honom dagen efter varför han ringt. Får ett "Hur ska jag veta? Klockan var fyra på morgonen!" tillbaka, haha!) What's up med mig och inte sova ordentligt? Dock så känns ens egna "problem" alltid större än vad de egentligen är...

Så nu ger jag upp. Sätter igång lite musik och börjar pyssla med mina grejer från IKEA istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0