Ruggigt bra kväll!

Publicerat klockan: 22:37:41 den 2011-10-11




Pluggtime med lillebror.

Säga vad man vill om jobbdagen, men kvällen var riktigt bra! Jobbade först över en och en halv timme, sen kom Jenny och hämtade mig. Drog till simhallen och plöjde oss fram genom vattnet. En kilometer. Det är 40 längder det. Känns grymt så här efteråt, värsta kicken!

Kom hem och hjälpte brorsan med engelskaläxan, snäll syster. Han har fått för sig att jag är värsta pluggeniet, så han vill bara ha hjälp av mig och ingen annan i familjen. Känns stabilt när jag är hemma så sällan, men det är klart man hjälper den lille parveln. Allt för familjen, inte sant?

Nu är det dags att borsta gaddarna och sova på studs. Vad händer med all tid egentligen? Var det inte sommar alldeles nyss? Oh tuesday, sweet tuesday.

Puss på er. Lev livet fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0