Ny inredning

Publicerat klockan: 14:25:47 den 2011-10-16



För någon månad sen kom jag hem sent på natten/tidigt på morgonen efter en utekväll. Slocknade så fort huvudet landade på kudden. Vaknade några timmar senare, alldeles sömndrucken. Skulle gå ut ur mitt rum, men någonting blockade dörren. Klädhängaren med allt som hängde på. Medan jag sov hade den alltså brutits av på mitten på grund av att det hängde för tunga grejer på den - och jag hörde inte ett smack.

Därför har jag bara haft massor med fullproppade kassar stående på mitt rum eftersom jag inte haft plats för allt någon annanstans. Därför är jag så himla glad nu när vi var på IKEA och köpte den supersnygga, moderna och stilrena byrån ni ser i bild nummer ett. En cool spegel för sminkning också.

Efter att ha byggt ihop byrån helt själv (förutom lite hjälp av pappa med att sätta dit lådorna), kom pyssel-Julia fram, så jag la alla mina nagellack i en röd kruka, som ni ser på bild nummer två. Gillar lite såna detaljer, precis som att jag varit och plockat massa kastanjenötter och lagt i två skålar (bild nummer två). Jag älskar verkligen mitt rum, det är en fröjd att vara här, det andas verkligen jag!

Lite inspiration så här under hösten! Ha en toppensöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0