Hör men lyssnar inte

Publicerat klockan: 13:00:27 den 2011-10-28


Så här såg jag ut tidigare i veckan. Nu ligger jag i mina Hollister mjukiskläder i sängen med laptopen på magen. Jobbade över igår, kom hem och gick direkt och la mig. Klockan 20:00. Mådde alltså inte bra. 11 timar senare vaknade jag och drog till jobbet. Tänkte inte så mycket på hur jag mådde, ställde helt enkelt in mig på att bara orka med dagen, men kollegorna gav mig oroliga blickar och skickade till slut hem mig.

När ska jag lära mig att lyssna på min kropp, vad den vill och behöver - i tid? Detta är alltid vad som händer när jag kör på i 10.000 knop i sekunden. Jag hör min kropp klaga och borde lyssna, men jag hinner inte så jag struntar i det.

Ja ja, det är väl i alla fall bra att man har några förbättringsområden att jobba på. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0