Vart ska jag resa?

Publicerat klockan: 19:16:55 den 2011-11-09

Annan typ av superduperviktig "beslutsångest" ;)

Jag har beslutsångest. Ska jag åka till London och hälsa på alla vänner och gamla kollegor i år? Eller ska jag till Australien i februari med Sophie & co? Eller ska jag till Thailand i februari med kusin Victor? Eller ska jag till New York med Sabina? Eller ska jag åka och hälsa på Jennifer som flyttar till Californien nästa år?

Jag kan verkligen inte åka på allt, men jag vill iväg på allt. Saken är den att jag måste bestämma mig ganska snart på grund av bokning av biljetter, men vad i helskotta ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Jenn

men är det ens något att diskutera? ;)

2011-11-10 @ 21:11:25
URL: http://www.lightspleasejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0