Creative mind

Publicerat klockan: 20:15:05 den 2011-11-28



Marilyn Monroe: Metamorfoser, av: David Willis

Jag är en väldigt kreativ person. Jag är som bäst i harmoni med mig själv när jag får måla, fota, skriva, fixa med bilder, läsa, resa, gå på utställningar och tänka på allt annat som har med vardagslivet att göra. Ett sorts socialt accepterat sätt till eskapism.

Jag bara längtar till den dagen jag tar den första fotsteget in i min alldeles egenägda lägenhet. En rymlig, ljus och tom lägenhet och bara se hur allt växer fram. Målarfärg, möbler, tavlor, mattor... Min alldeles egna lägenhet. Ett ställe som mina nära och kära säger är 100% jag. Det längtar jag till. Den dagen, den lyckan.

Under tiden gottar jag mig i coffee table böcker. Ni vet, konstnärliga böcker med massa bilder och text som poppar upp lite varstans. Carolina Gynnings "Min Natt med Martini" är riktigt klassisk och sexig. I helgen stod jag i bokaffären och bläddrade i Malilyn Monroe: Metamorfoser av Davis Willis. Den ska jag köpa så fort jag får tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0