Positiv energi

Publicerat klockan: 01:09:02 den 2011-05-28



Idag fick jag höra att jag förändrats. Att jag mognat. Må så vara. Jag kan nog vara annorlunda på många plan. Jag är mycket tryggare i mig själv, därför blir valet vilka man umgås med mycket lättare. Jag väljer att inte umgås med energitjuvar, negativa typer. Sådana som får en att känna sig på dåligt humör efter att man träffats.

Istället vill jag sträva efter en umgängeskrets som får mig att må bra, känna mig värdefull. Jag vill skratta, känna mig peppad, känna att jag kan lita på och få goda råd. Bli uppmuntrad och smittad av go getter attityd. Ni vet sådana typer som är så positiva att de nästan har en aura omkring sig. De som lyser upp ett helt rum när de gör entré.

Ska jag vara ärlig så brukar oftast människor av detta slag vara lite äldre. De som landat i sig själva och gör det dem brinner för och mår bra av. Passion. Ålder spelar verkligen ingen roll, det finns dem som är yngre som jag verkligen känner att jag lär mig av. Men ni greppar poängen?

Good things happen to good people, and to face to truth, karma's a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0