The last day

Publicerat klockan: 12:41:26 den 2011-05-31







Söndag och sista dagen med mami. Vi passade på att sitta ute och njuta av solskenet, sedan köpte vi med oss lite Pret och åkte till Heathrow. Har fått mamma att fastna för stället, hon ville typ äta frukost, lunch och middag där. Billig, nyttig och gräsligt god take away. Pret a Mangér till kära Svedala någon?

Efter att vi sagt hej då gick dagarna i ett. Det var dags att fixa olika papper från jobbet, gå till banken, packa, köpa en ny resväska, ringa till Englands svar på Skatteverket... Helt plötsligt är jag i Stockholm igen och allt flyter på som om ingenting hänt. Nästan som att jag inte varit i Londons alls. Var det en lång dröm?

Neje, det var det ju inte. Jag har ju massa bilder som bevis, nya vänner, bevis finns både på min Facebook och Skype.

Och hör ni - visst har jag en urtjusig mamma?! Assnygg är vad hon är! Jag som är så lik henne har ingenting att oroa mig för i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0