Student no 1 - check!

Publicerat klockan: 23:35:16 den 2011-05-26



Min högra axel är lite röd från att stå på Tibbles skolgång vid utspringet idag. Använde mina nya beige klackar från Jessica Bennett för första gången och blev tilldelad blodiga skavsår och blåsor, men, jag klagade inte en enda gång! Dutti Julia!

Catering Direkt hade tagit fel på dagen, så det visade sig i sista sekund att det inte fanns något käk. Victor och jag var lugna som filbunkar mitt i kaoset. Plockmat från ICA Stop, en skottkärra fylld med is och dricka = succé!

Underbart att se största delen av släkten! Solen sken. Jag träffar Jen och Andréas imorgon. Sommar i Stockholm. Japp japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0