Råda bot

Publicerat klockan: 11:15:02 den 2011-05-13


God morgon, god morgon!

Nu har jag haft problem med att sova i drygt en månad. Håller på att bli tokig. Hade en nyttig diskussion med min kloka kusin Victor nyss, och vi kom fram till följande:

1. Separationsångest = London-Stockholm flytten.
2. Oregelbundna mat/sovtider på grund av jobbet.
3. Rummet blir ljust tidigt på morgonen.
4. Jag har "för mycket uppe i skallen".
5. Lösning på punkt 4; träningspass = powerwalk.

Medan jag ändå håller på att klaga för fulla muggar, kan jag ju också tillägga att jag har vaknat upp med en huvudvärk som är utan dess like. Hoppas tabletter, dusch, frukost och promenad råder bot på det.

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Jen

JULES! jag vet hur det är! men du, ta inte för mkt tabletter , till slut blir du immun haha! När du har ont i huvudet drick massa vatten (: Sen: SOVMASK är grejen! Lurar hela kroppen så att den tror att det är natt. När du lyckas sova ordentligt så kommer huvudvärken försvinna i samma veva. tror jag iaf. höhö

2011-05-13 @ 17:06:27
URL: http://www.lightspleasejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0