På hotellet

Publicerat klockan: 11:17:54 den 2011-05-20


Men god morgon!

Sista dagen på jobbet igår. Ganska känslosamt får jag lov att säga, tog mig 45 minuter efter att jag slutat att lämna byggnaden, kram och pusskalas tar sin lilla tid. Men som jag lite fjantigt uttryckte det ""It's not a good bye, it's a see you soon."

Hoppade på tunnelbanan och var så trött, så jag sov som Skalman genom zon 1, 2, 3 och 4. Plockade upp mamma på Heathrow. Vi droppade av vårt bagage på hotellet och drog till Chinatown och käkade bentobox och drack japansk öl. Köpte med oss lite chips, blåbär, vin, juice och choklad till hotellrummet och låg och pratade sent inpå natten.

Vaknade av blå himmel och strålande sol. Pratar med Alberto och lyssnar på Lady Gagas nya platta. Mamma tjatar på att jag är seg och ska hoppa in i duschen. Hur härligt är det inte att man kan krama henne hur mycket och när man vill? :)

Kommentarer
Postat av: Carmen

gosse! gudvad mkt hår du har D: haha

2011-05-20 @ 15:51:14
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0