Monday it is

Publicerat klockan: 14:18:34 den 2011-05-02

DSC_0318.jpg
Bild lånad från Sofis Snapshots.

Ledig måndag. Jobbet och livet har varit riktigt kämpigt de senaste dagarna. Kroppen har skrikit efter sömn och vila. Så idag är jag äntligen ledig. Vaknade när housematsen var uppe och rasslade tidigt imorse, men lyckades somna om. Vaknade utvilad och redo för en ny dag. Har varit riktigt produktiv, men nu börjar det klia i kroppen. Solen strålar och jag sitter inne. Dags att hoppa i duschen, tvätta håret, borsta tänderna och sedan bege mig med bok, papper och penna och sätta mig på min lilla spot i parken. Låta vinden torka mitt hår, känna solens strålar värma mot huden, fundera över framtiden och vad jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0