Leaving due

Publicerat klockan: 13:35:56 den 2011-05-24





Igår kväll hade jag mitt leaving due på Vapianos. Tog endast några få bilder med min blackberry, så alla kom inte med på bild. Matt knäppte bilder med sin old school kamera, så så snart han framkallat dem och lagt upp dem, hamnar dem här.

Emdad lurade oss att han ätit bläckfisk förut, men vi insåg att det inte var sant när han vände sin octopus pizza upp och ner. All topping låg på tallriken och han åt pizza dough with melted cheese on top. Sophie och jag tog tillfället i akt och klädde upp oss. Heels, spetsklänning, smokey eyes... Smsade Alberto och sa att han skulle get glammed up. Min haka trillade till marken när han tog av sig sin MC-jacka och visade sin nya vita smoking blazer! Så fin!

Francesca kom även förbi! Hade inte sett henne på evigheter, så det var kul att se hennes nyfärgade hår och höra att hennes italienska accent var näst intill obefintlig.


Kommentarer
Postat av: Carmen

härligt med smartdressed!

2011-05-24 @ 19:35:48
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0