Oops

Publicerat klockan: 11:06:04 den 2011-03-18


Men god morgon!

Jag har gått upp lite tidigare än vad jag egentligen behövde. Vill ha en chillmorgon med laptopen framför mig, god frulle... oops. Min kurrande mage insåg just att det inte finns någonting hemma, bortsett från kaffe. Får lov att kila till turkbutiken som jag aldrig besökt och inhandla det som behövs, vilket kommer resultera i att jag helt plötsligt inte kommer ha så mycket tid som jag vill till övers. Hoppas på högre makter att de har bagels. Jordgubbar skulle inte sitta så fel eller, eller kokosnötsoghurt...

Kommentarer
Postat av: Ida

haha. tommare kylskåp får man leta efter!

2011-03-18 @ 12:52:20
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0