I whip my hair back and forth

Publicerat klockan: 14:53:56 den 2011-03-12


Typ såhär, fast mörkare.

Härom dagen började David och Alberto pilla med mitt hår och sa att mitt blonda hår började synas. Inte som i utväxt, men auburn färgen jag satsade på förra hösten har gått ur en hel del. Diggade verkligen färgen jag hade, det passade det allmänna humöret och stadiumet jag var i då. Men det var då. Sommaren är snart här och jag vill satsa på cenréfärgat hårsvall. Typ som jag hade förra sommaren, fast lite mörkare.

Gisele Bünchen är riktigt jäkla bra källa att hämta inspiration ifrån! Take a look!




Kommentarer
Postat av: Carmen

fan hon har jue mer hår än vad jag har :D

2011-03-12 @ 15:37:21
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0