I dare you to...

Publicerat klockan: 01:40:00 den 2011-03-26
Nu var det sa in i bombens lange sedan jag uppdaterade att ni formodligen tror att jag gatt over till den andra sidan! Fel, fel, fel - som Brasse skulle ha sagt till Magnus och Eva i Fem Myror ar fler an Fyra Elefanter. Daremot har internet avlidit. 'Internet connectin is not connected to ccable', vilket pa ren svenska betyder att de byter ut bredbandet. Tydligen. Sedan kanske jag inte helt och hallet ska skylla pa tekniksnubbarna. Livet speedar pa i galet hog hastighet, knappt att man sjalv hanger med i samma tempo. Underbart dock, har nog aldrig levt sa intensivt som jag gor nu. Ikvall korde jag, Sophie, Matt och Felipe pa en spelkvall/middag pa McDo. M, S och jag korde vidare pa Londons gator, hittade en fantastiskt vacker park, sprang i trappor, glodde pa Buckingham Palace. Uppmanade aven till leken "I dare you to...". Till exempel; Matt kramade om ett gigantiskt trad precis som Mowgli forsker klattra upp ett trad i Djungelboken. Sophie plockade paskliljor i drottningens tradgard och forsokte bli av med dem genom att ge till ensamma man i kostym. Sjalv gar jag nu efter namnet Klatterapan. Efter att ha blivit lyst pa med ficklampa av vakterna till palatset efter att ha kort diverse dansmoves liiite for nara for deras tycke och gatt balansgang pa ett staket med diverse trad och grenar som hinder fortjanar jag nog det. Vi motte sedan upp Alberto. Sophie och jag klattrade upp pa ett tak och sprang runt bland spotlightsen. Denna kvall uppskattades valdigt. Enorm kontrast till den uppkladda Mayfair-varlden. Allt har sina for och nackdelar. En annorlunda fredag som kommer att kommas ihag. Live life. Love. Laugh. Xxx, Little J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0