Well done boys!

Publicerat klockan: 11:48:03 den 2011-06-24

Rajiv, Tom, Isays och Merdi.

Åh, vad jag saknar grabbarna i London när jag jobbade på Banana Republic. När jag tittar på den här bilden kan jag verkligen tänka mig hur deras konversation lät. Hade jag stått brevid, kanske rent ut av tagit kortet, vet jag att jag hade vikt mig dubbel av garv.

Efter att butiken stängt var personalen alltd schemalagt två timmar till för att få butiken att se perfekt ut igen. Våra supervisors/managers delade upp vem som skulle göra vad. När jag blev tilldelad chino-avdelningen försökte jag alltid byta bort. Efter åtta månader vet jag fortfarande inte hur man viker dem - perfekt alltså. The denim wall var mer mitt expertis. Fan, vad grym jag var. Exempelvis; om fick Merdi the denim wall och jag the chino section var ett byte självklart. Oh, I miss my boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0