Underskattat

Publicerat klockan: 15:56:16 den 2011-06-17


Något som jag anser oerhört underskattat när det kommer till avkoppling är att shoppa ensam. Jag har så svårt att koncentrera mig och fokusera när jag har sällskap av någon. Det behöver verkligen inte betyda att man har som mål att göra av med alla sina besparingar eller shoppa upp hela butiker. Bara att knalla omkring i affärer själv och tänka, arbeta ihop olika outfits, se vilken färg och passform som funkar bäst kan göra att jag verkligen hittar lugnet.

Eller kolla på olika tv-serier. Oftast så krävs det inte så många hjärnceller för att palla sig igenom ett par avsnitt. Som Gossip Girl som jag har dille på. Där behöver jag bara ta del av andra karaktärers drama, bli inspirerad av deras outfits, memorera olika kommentarer och fundera ut saker jag vill göra.

Gå på spa, ha film-maraton, laga mat, läsa bok... Visst är sånt kul, det tycker till och med jag, men just shopping och tv serier får mig att varva ner. Något annat ni har att tipsa om? :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ohh ja! håller verkligen med. shopping therapy. Och det räcker ju med att köpa nått litet, ibland bara kolla.

2011-06-17 @ 18:12:06
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0