Recovery statement

Publicerat klockan: 20:55:30 den 2011-06-19







Så här på söndagskvällen börjar man ju funta på om man börjar bli gammal. Två tuffa partykvällar, all in på alla möjliga nivåer, känns. Som fan. Hela dagen är stämplad "återhämtning". Skulle ta en timmes powernap. På något vis lyckades det bli tre. Dusch, massa mat, Gossip Girl och en nyfiken liten mor som mutar mig med godsaker för att få detaljer om utgången. Vi är ärliga med varandra, inga hemligheter eller skitsnack. Bara rakt på sak. Men som sagt, idag är recovery day och jag tänkte samla lite kraft innan jag öppnar munnen.

Otroligt kul får man ju ändå lov att säga att jag haft. Igår hade vi födelsedagsfirande/grillpartaj hemma hos Jenny. Vädret visade sig vara på sin bästa sida, så vi satt på altanen ett härligt gäng. Sedan hamnade vi på Lobby, dansade, snackade och hade kul. Taxi hem. Det var det.

Ni får nöja er med bilder från Solidaritet i fredags så länge. Ha en grym avslutning på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0