Mathilda blir stor

Publicerat klockan: 10:32:30 den 2011-06-01

Första gången vi träffades.


Vi sprang upp för hillsen för att få ett bra foto på Hollywood-skylten i solnedgång.


Utstyrslade oss till Ninja Turtles på en studentskiva.


En av alla grillkvällar vi anordnade.


Brakmiddag på piren i Santa Barbara.


På väg på fest.


En av alla stränder.


Kalas i Göteborg!


Fix inför utgång.


Roadtrippen genom Sverige.


Sista partajet innan jag flyttade till London.

Mathilda Larrson, jag ska inte sitta och bli blödig här. Jag har lite brådis med att göra mig iordning till din student, förstår du. Utspring, flak, dusch, mottagning och sen ska vi nog gå till Laroy som du inte vill gå till. Det blir en så jäkla bra dag, jag ser happy moments framför oss!

Vad vi har vart med om tillsammans, otroligt tacksam för att jag har en så fin vän som du. Bilderna får tala för sig själva, det här blir en bra sommar idag! Grattis till din student och megapuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0