Fast på perrongen!

Publicerat klockan: 11:11:42 den 2011-06-04



Sjukaste grejen hände när jag var på väg hem inatt. Jag pratade med Andreas i telefon, så jag tänkte att jag kunde gå hem istället för att ta bussen. Jag hoppar av vid stationen och går ner med några andra som också hoppat av där. Vi går igenom spärrarna och ska ut genom dörren - men den är låst! Det är ingen som jobbar där och dörren är låst, så vi kommer inte ut. Vi försöker bända upp den, men det är helt omöjligt, så vi går upp på perrongen. Ser en bänk som man kan ställa sig på, klätta över staketet och sedan hoppa in i skogen. Det här tyckte jag med lite halvkort, tight kjol var något bökigt, men vad hade jag för val? Två av grabbarna hoppade över för att ta emot oss, medan en annan stod på parkbänken och agerade stöd.

Alla stannade kvar tills alla var över staketet, sen skakade vi alla hand och sa att det var trevligt att råkas. Väldigt random och kul start på lördagsmorgonen. Efter detta gick jag hem till soluppgången. Inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: Carmen

haha fett random

2011-06-04 @ 23:05:26
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0