Egentligen?

Publicerat klockan: 16:53:18 den 2011-06-23


De senaste dagarna har jag gått omkring med halsont. Igår klagade jag på att jag kände mig snurrig hela dagen. Idag vaknade jag med världens halsont, feber och yrsel. Har fått ställa in både shopping- och middagsplaner, men what the heck. Jag lever i alla fall.

Vila hela dagen gör att jag kanske mår okej imorgon. Midsommarafton och jag vill fira med mina vänner. Jag ska stå för sillen tydligen. Undrar hur mycket man ska behöva köpa, vill ju inte komma med för lite, men hur många unga vuxna äter sill på midsommar? Egentligen?

Kommentarer
Postat av: Carmen

JAG o mina 5 o 3åringar ÄLSKAR sill ahaha

2011-06-23 @ 19:04:12
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0