Vroom!

Publicerat klockan: 16:20:07 den 2011-07-20



Vi har varit och kollat på bil idag (igen). På BMW var jag tvungen att dra efter andan när jag såg exakt en likadan vit cab som jag hade drömt att jag susade runt i, några veckor tidigare. Skulle dessutom provsitta X5:an, men då slinker en fräsch medelålders kvinna med schysst klädstil förbi och ropar till en av säljarna "Jag behöver en ny bil. Nu!" Som hon skulle ha en just precis nu, som om hon var ute och shoppade skor liksom. Tefatsögon och gapande haka svarade jag med. Kan folk verkligen göra så?

Lutar i alla fall mot en Ford S-Max eller Honda CR-V. Skulle vara fett ballt om vi slog till på en innan vi åker till landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0