Spread the feeling

Publicerat klockan: 23:02:35 den 2011-07-22
Vilken underbar dag och vilket överraskande fantastiskt väder vi haft idag! Dessutom är jag omgiven av så fina människor i mitt liv som får mig att må bra. En tumregel jag har börjat köra med på senare dar, är, att efter ha träffat en vän ska jag känna mig glad, inspirerad och längta till nästa gång man ses. Vad är annars vitsen med att ha vänner? Självklart ska man finnas där för varandra i vått och torrt, men jag kan faktiskt tycka att man visst kan få någonting ut av att umgås med någon som har det lite svårt för stunden och vill ha tips och råd, och vice versa. Bara att få finnas där eller för den personen att finnas där kan vara minst lika viktigt som att ha kul ihop. Sharing is caring brukar man ju säga. Dela med och motgång, då växer man som människa.
Träffade fröknarna på fotona ovan ikväll. Vilken superenergi jag fick! Hoppas ni hade lika trevligt som jag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0