Nästa resa!

Publicerat klockan: 13:35:40 den 2011-07-22
Nyårsafton på the Mansion med Kajsa.
Invigning av klubben Maya med Sabina.
På söndag åker jag till landet i Skåne. Om jag åker tåg eller med familjen får tiden utvisa. Kristianstad ligger inte alls långt ifrån och där bor två pinglor vid namn Kajsa och Sabina. Ni som hängde med mig och bloggen när jag bodde i London minns kanske dessa två otroligt fina tjejer?
Dem ska jag i alla fall träffa, och jag är så glad att jag riskerar att spricka! Har inte träffat dem på flera månader, så det till att catcha upp.

Kommentarer
Postat av: Carmen

avundsjuk!!!!

2011-07-22 @ 16:03:38
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0